miércoles, 6 de junio de 2007

Assegurances de viatge

Ei!

Estic esperant que la meva amiga Mireia em miri l'assegurança que ens vam fer per Nepal amb la seva cunyi.
De moment, perquè aneu veient, aquestes són les altres que he vist:

Aquesta surt per 49.4€ (seria la més interessant):
http://www.columbusdirect.com/es/Seguro-del-Recorrido/
54 €:
http://www.intermundial.es/index.php/intm/viaje/seguro_de_viaje_multiasistencia#precios

40,85€ (hauríem de veure què no té aquesta i què tenen les altres):
http://www.worldnomads.com/purchase/index.aspx

I vaig veure una altra amb Europassistance, però pujava a uns 100€:
http://www.europ-assistance.es/corporativa/vacaciones.asp

A veure què diu la Mireia i, sinó, pos fem una comparativa preu-servei i ho comprem quan vulgueu.

Besets!!

Una fotico de la Badia de Halong per anar fent boca...

3 comentarios:

Gerhart dijo...

Ei!!!!!!!! Que el link del primer seguro (el de la teva cunyi, que no sé si vull que em diguis què vol dir això) apunta a la web d'El Pais.

Com es menja aixòs?!

Norma dijo...

Ei!
no entenc el teu comentari ferri...
en tot cas, la mireia em diu que la seva cunyi li ha dit que a qualsevol agència ens en faran una, que no hi ha una de millor ni pitjor (no discrepo però sí hi ha diferents preus..).
O sigui, que fem el que ens surti d'allà.
Jo opto per fer-ho, si més no, amb algun operador/corredoria espanyols. Si mai passa res, millor que tots parlem el mateix idioma.

Norma dijo...

email de la txari:

Hola Noies i noi!!

se m'ha acudit de preguntar a la companyia d'assegurances amb la que treballem a la feina, i m'han donat informació. Us ho envio perquè us ho mireu.

Bàsicament és:
- preu normal: 126,42€ per persona
- preu essent soci d'Univers: 44,70€ (15.000€ de despeses mèdiques) o 29,52€ (6.000€ de despeses mèdiques).

Fer-se soci d'Univers costa 19€ l'any, o sigui que com a molt barat seria: 19+29,52= 38,52€

En parlem el dimecres (jo arribaré tard...)

Petonets!!

roser

PD: les condicions estan en el document en Word.