domingo, 24 de junio de 2007

Una coleguilla sevillana

Blog d'una noia que està fent un viatge ara per Vietnam (actualitza amb fotos i explicant el que va fent). A banda de ser-nos útil, la tia escriu força bé, i té un humor sevillano que no se l'acaba.

blog.myspace.com/dondestanemo

Ha fet una excursió amb Easy Rider de 4 dies pel centre (prop de Hoi An) que pinta molt bé, no sé si entraria en els nostres plans... sempre podem improvitzar!! jeje

i un altre amb fotos i un relat que promet: www.mesenlla.com

2 comentarios:

Gerhart dijo...

Ei! Un altre link (que em va passar el meu pare): És sobre el viatge sostenible i ètic:
Ethical traveler

Encara no me l'he mirat.

Norma dijo...

pinta bé, el de la noia sevillana! l'he mirat per sobre. bé, en diagonal... i m'ha fet tanta ilu veure fotos del seu viatge a nepal! si teni l'ocasió, feu un cop d'ull a les fotos d'abaix. jo he estat a molts llocs dels que surten, és preciós!

i per cert, mirant, mirant... he vist que la txari també té un myspace i... jo no és que vulgui fotre cizanya, però... "Estado civil: Soltero"??!!!

Gerard... estàs sortint amb un paio que no té nòvia o nòvio... ho sabies?! ;)

petons!